Tidig Morgon

Ingen kickar fotboll som han  Zlatan, ja Zlatan.

2-0 till oss igår, vilken härlig känsla.
Missade när han gjorde målet,men det hördes jubel från grannarna här i huset.
Hoppas nästa match går lika bra.

Usch vad tidigt jag vaknade idag, redan vid halv 5 och ska upp vid 6 egentligen.
Ska upp och jobba, blir en kort dag till 12, så det går fort. Har inga andra planer än idag.

Ser inte ut att bli nån sol idag, snarare regn men det gör mig inte så mycket. Kan vara skönt med.

Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Isabella

Ja jag hittade mina handskar! Dom var precis som jag ville ha dom haha, oj strömavbrott låter inge kul alls du.

Yeah vi vann igår, och det läskiga var att innan jag gick till skolan för avslutning så lyssnade jag på musik från datan och alla mina miljarders låtar kommer alltid random så det kommer ju gammla som nya hela tiden, Zlatan låten med Elias spelades då! Sen på kvällen var det han som gjorde mål, det kom jag på nu när jag läste ditt inlägg. Inte kul att gå upp och jobba, det regnar här i stockholm hur är vädret hos dig? Kramis

2008-06-11 @ 12:41:51
URL: http://cbella.blogg.se/
Postat av: Anna

Svar: Nepps, den är inte hemmagjord. Snodde bilden från internet. Vi tänkte göra en sådan men det blev så stressigt på slutet att vi istället beställde en tårta. :P :D

2008-06-11 @ 18:08:41
URL: http://annagranstrom.webblogg.se/
Postat av: Yvonne

Vad har du hittat på idag?

2008-06-11 @ 22:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0