Lite städ

Var nog riktigt utsövd i morse när jag vaknade vid 5. Kanske inte så konstigt när jag sov mestadelens av dan igår.
Mår lite bättre nu från maginfluensan. Lite ont i magen bara. Det molar liksom i maggropen.

Så idag drog jag mig faktiskt  till APT mötet på jobbet.  Mellan  13-16  så det gick ganska fort.
Sen ikväll har jag röjt lite i min städgarderob och fått några tomma hyllor och lägga massa annat på, känns så underbart när det är klart.

Idag på förmiddagen hjälpte mamma mig att strukturera om i mitt förråd i källan. Nu kan jag faktiskt gå in och hitta saker. Tack så mycket för hjälpen.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Din mamma är som en riktig vän, var rädd om henne! skönt det måste vara att ha en sån bra relation med sin mamma.Kärlek!!!
:)

2008-01-10 @ 22:15:44
Postat av: Tess

noah e två månader en vecka o två dagar gammal idag :) tiden flyger iväg!! ha en skön helg, kramizar

2008-01-11 @ 16:38:44
URL: http://leonitanova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0