Lilla Svea

Nu bor inte den lilla kisen hos mig längre. Nu bor hon hemma hos mamma i hennes hus ute på landet.
Tyckte så synd om henne, har jag inga ytor hemma hos mig som hon kan springa på.
Hos mamma kan hon springa ut och in. Hoppas att det går bra.
Kände också att hon stog mig upp till öronen och så fort jag öppnade en dörr var hon där och in i allt som gick osv. Men hon e ju en kattunge och de älskar ju att leka. Men det blev för mycket för mig.
Tack mamma för att du ställde upp och tog hem henne.
Annars får mamma skänka bort henne till nån kär djurvän. Får se hur det går med mammas katt.
Hon är lite rädd för den lilla. Men hon är verkligen världens sötaste.

image19
 

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Kan vara mer jobb än vad man tror med husdjur...

2008-01-20 @ 12:44:32
Postat av: linda

kära hjärtanes... så söt!! mmm, min kise har precis blivit "vuxen", men han leker fortfarande så man kan bli knasig... men de är ju så gulliga och gosiga!

2008-01-20 @ 20:32:39
URL: http://lindapinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0