Sista dagen 2007

Nyårsafton idag. Blir ingen champange för mig. Ska vara hemma och ta det lungt, börjar jobba vid 7 i morgon.
Brossan är med några kompisar i Varberg och firar. Hoppas han har kul.
Mamma ska med ta det lungt.

Så ikväll sitter jag hemma i mina myskläder och kollar på tv. Vet inte riktigt vad som visas.

Men det ska faktiskt bli skönt. Första nyår på länge som man inte är ute och ränner.
Vill inte vara dödstrött i morgon på jobbet.

Hoppas bara jag kan sova pga alla smällare och raketer som skjuts utanför. De är precis tokiga. Hållt på nu en hel vecka.

Så jag önskar alla vänner och bekanta en trevlig kväll och akta er för fyverkerierna och ta på er varmt när ni ska ut på 12-slaget.

Gott slut och gott nytt på er alla!


image3

Kommentarer
Postat av: Tess

hoppas du hade det mysigt ändå, gott nytt år, kram

2008-01-01 @ 11:28:47
URL: http://leonitanova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0